Integration af HubSpot og SurveyXact
Teknologier anvendt: HubSpot, Make (Tidligere Integromat) mfl.
Leadkompaginet ville effektivisere arbejdsgange i forbindelse med salgsarbejde
Leadkompagniet kontaktede os i forbindelse med deres ønske om at effektivisere deres arbejdsgange vedr. salg og markedsføring. Virksomheden ønskede på en nem vis at kunne udsende spørgeskemaer til kontakter i HubSpot. De ønskede desuden at de nemt i HubSpot kunne få overblik over hvilke potentielle kunder der havde afsluttet og besvaret spørgeskemaerne. De ønskede en sådan integration for at optimere deres
arbejdsgange.
Ved at få oplysningerne automatisk direkte ind i HubSpot kan de lave intelligente workflows og det giver
sælgerne mulighed for at følge op på de mest kvalificerede leads.
Vi udviklede en løsning der på en sikker måde integrerede Rambølls SurveyXact spørgeskemaløsning og dermed gav en smidig og sømløs integration. Når en sælger skal sende et spørgeskema, sker det blot ved at lave en registrering (1 klik) på kontakten inde i HubSpot, som derefter fremsendes et spørgeskema automatisk, og når kontakten har besvaret kommer han/hun automatisk med på listen over de leads der skal følges op på. Det er også muligt for sælgeren at se informationer om spørgeskemabesvarelsen direkte inde på kontaktens i hubspot.
“Sanocast har hjulpet os med at få en effektiv salgsopfølgning. Før brugte vi meget tid på at prøve at få overblik. Den nye løsning har gjort at vi får en meget større successrate. Det bliver meget tydeligt hvilke leads der reelt har et ønske og behov for de produkter vi sælger, og vi kan dermed prioritere vores tid på de potentielle kunder der har størst sandsynlighed for at konvertere. Systemet notificerer os automatisk om hvem vi skal tage fat i."
"Samarbejdet med Sanocast har givet nye muligheder og en mere effektiv arbejdsgang, alt sammen noget der kan ses på bundlinjen."
Lars Bo / Leadkompagniet